  • 1. Data: 2004-11-03 17:56:57
    Temat: Zatarcie a policja.
    Od: "Wesoly" <needafrend(WYWAL_TO)@tlen.pl>

    Jak ma sie sprawa na policji z aktami osoby,ktorej zatarto wyrok?
    Czy zdjecia itp. rzeczy tez sa jakos usuwane po jakims czasie?
    Rafal

  • 2. Data: 2004-11-03 19:21:24
    Temat: Re: Zatarcie a policja.
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    dane bedace w zbiorach Policji nie sa usuwane

  • 3. Data: 2004-11-03 19:50:42
    Od: "Wesoly" <needafrend(WYWAL_TO)@tlen.pl>

    Użytkownik "detektyw" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dane bedace w zbiorach Policji nie sa usuwane

    Na priva dostalem, ze jesli przez 10 lat nic sie nie wydarzy to policja
    jest zmuszona usunac...

  • 4. Data: 2004-11-03 20:04:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wesoly" <needafrend(WYWAL_TO)@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Na priva dostalem, ze jesli przez 10 lat nic sie nie wydarzy to policja
    > jest zmuszona usunac...

    Kto "ją" zmusi? Kto to sprawdzi?

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-11-03 23:48:14
    Od: Michał <q...@w...wp.pl>

    > Jak ma sie sprawa na policji z aktami osoby,ktorej zatarto wyrok?
    > Czy zdjecia itp. rzeczy tez sa jakos usuwane po jakims czasie?
    > Rafal

    Wg mnie to ze te dane na policji sa niczego nie zmienia. Istnieje fikcja
    prawna, iz osoba skazana po pewnym czasie jest prawnie traktowana jako
    niekarana. Jezeli jakis policjant uzyje tych informacji przeciw takiej
    osobie Skarb Panstwa moze byc przez nia pozwany o naruszenie dobr osobistych
    z powodu naduzycia prawa przez policjanta, a policjant moze odpowiadac
    dyscyplinarnie.

    Pozdr
    Michal