  • 1. Data: 2004-11-03 17:15:02
    Temat: Bezrobotny, ale student a swiadczenia zdrowotne
    Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl>

    Witam!

    Sytuacja wyglada nastepujaco: do końca marca 2004 bylam studentka jednej
    uczelni. Skreslono mnie z powodu nie oddania pracy mgr w terminie.
    Obronilam sie w lipcu. Nie rejestrowalam sie w Urzedzie Pracy. W
    miedzyczasie zdalam na kolejne studia (dzienne) i jednoczesnie bylam
    zatrudniona na umowe o prace na czas okreslony (1 miesiac) w pelni
    legalnie z oplaceniem wszystkich skladek. Umowa mi sie skonczyla, szukam
    pracy, ale na razie nic z tego. Czy w tej sytuacji musze sie
    zarejestrowac w Urzedzie Pracy, zeby miec ubezpieczenie zdrowotne? Czy
    jako studentka korzystam z ubezpieczenia mojej mamy tak, jak wczesniej
    (chociaz w tym ubezpieczeniu byla przerwa - od kwietnia do wrzesnia, a
    na dodatek bylam zgloszona do ZUS i NFZ z zakladu pracy). Bo na limit
    wieku sie "lapie" - mam 24 lata. Boje sie, ze przekombinowalam z tymi
    nastepnymi studiami...

    Pozdrawiam,
    Inka