  • 1. Data: 2004-11-03 18:12:41
    Temat: Odszkodowanie od Banku
    Od: "zdanie" <z...@p...onet.pl>

    W jednym w Internetowych Bankow odkrylem powazna luke, ktora zagrazala dla
    bezpieczenstwa zlozonych tam wkladow.
    Bank przyznal sie do winy i wade usunal. Czy moge domagac sie od Banku
    odszkdowania za niewlasciwie zabezpieczenie ?
    A moze ktorys Prawnik podejmie sie tej sprawy?

  • 2. Data: 2004-11-03 18:14:22
    Temat: Re: Odszkodowanie od Banku
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > Bank przyznal sie do winy i wade usunal. Czy moge domagac sie od Banku
    > odszkdowania za niewlasciwie zabezpieczenie ?

    ale jaka wade? ale o co chodzi? my o niczym nie wiemy?
    takich maili dostajemy dziesiatki dziennie...

    :>

    a tak powaznie, mysle ze Polska to nie USA :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-11-03 19:21:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zdanie" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bank przyznal sie do winy i wade usunal. Czy moge domagac sie od Banku
    > odszkdowania za niewlasciwie zabezpieczenie ?

    Odszkodowanie? A jaką szkodę poniosłeś?

    Alek

  • 4. Data: 2004-11-03 19:31:14
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "zdanie" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Odszkodowanie? A jaką szkodę poniosłeś?

    Potencjalną. :-)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-11-03 20:03:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Potencjalną. :-)

    Więc potencjalnie jesteśmy młodzi, piękni i bogaci;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-11-03 21:46:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Może zdanie kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:cmb72l$2ac$1@news.onet.pl> powiedział...

    > Bank przyznal sie do winy i wade usunal. Czy moge domagac sie od Banku
    > odszkdowania za niewlasciwie zabezpieczenie ?

    Odszkodowanie? A gdzie szkoda?

    --
    Olgierd
    ||| gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org |||

  • 7. Data: 2004-11-03 21:58:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Bank przyznal sie do winy i wade usunal. Czy moge domagac sie od Banku
    > odszkdowania za niewlasciwie zabezpieczenie ?

    Wg KC odszkodowanie dostaje sie za szkode ... poniosles jakies szkody w
    zwiazku z tym faktem ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-11-03 22:00:43
    Od: "zdanie" <z...@p...onet.pl>

    Moim zdaniem Bank zlamal regulamin w ktorym zapewnia o bezpieczenstwie
    srodkow pienieznych. Chodzi mi o ten aspekt sprawy.

  • 9. Data: 2004-11-03 22:13:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Moim zdaniem Bank zlamal regulamin w ktorym zapewnia o bezpieczenstwie
    > srodkow pienieznych. Chodzi mi o ten aspekt sprawy.

    Swiadomie ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2004-11-03 22:19:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 23:00:43 +0100, zdanie naskrobał(a):

    > Moim zdaniem Bank zlamal regulamin w ktorym zapewnia o bezpieczenstwie
    > srodkow pienieznych. Chodzi mi o ten aspekt sprawy.

    czyli nie poniosłeś szkody materialnej a pozostaje uraz psychiczny - myśle
    że po uzyskaniu opini biegłego sądowego w dziedzinie psychiatri za kilka
    tysięcy złotych możesz liczyć na proces w którym druga strona znajdzie
    innego biegłego całkowicie negującego opinie wcześniejszą. Rozumiem, że
    jesteś przygotowany na sprawe która może cie kosztować kilkanaście tysięcy
    złotych kosztów sądowych i zastępstwa procesowego a w przypadku wygranej
    (wątpliwej) otrzymać przeprosiny w prasie?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org