  • 71. Data: 2006-10-05 20:41:45
    Temat: Re: Zaszyfrowany dysk, podanie hasla
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Oct 2006, m...@g...com wrote:

    > Oczywiście. Pod warunkiem że masz bardzo dużo czasu na generowanie, i
    > jeszcze więcej na sprawdzanie. Tak mniej więcej 10^60000000 sek. Miłego
    > czekania. A potem to jeszcze poodsiewać :)

    E tam. Ja wiem że Tobie bez różnicy, ale algorytm można znacząco
    usprawnić: trzeba założyć sobie z góry format filmu a później sprawdzać
    właściwym kodekiem i odrzucać po 1. błędnej klatce - wiesz ile zer
    uda się skreślić??? Te miliardy razy skrócony czas czekania...
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2006-10-06 05:22:18
    Od: m...@g...com

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > właściwym kodekiem i odrzucać po 1. błędnej klatce - wiesz ile zer
    > uda się skreślić??? Te miliardy razy skrócony czas czekania...

    Ja tutaj określiłem tylko czas generowania wszystkich wariantów (przy czym
    popełniłem błąd - założyłem że jeden wariant - 1 sekunda, co niekoniecznie
    może się okazać prawdą, w zależności od szybkości sprzętu). Sprawdzanie
    kodekami byłoby dużo bardziej czasochłonne, więc wiele zer by się ucięło,
    ale per-saldo czas byłby większy.

    p. m.

  • 73. Data: 2006-11-25 09:55:12
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 04 Oct 2006 20:35:28 +0200, Tristan napisał:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 2 października 2006 22:20
    > (autor Jasko Bartnik
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <op.tgs9g8r3a2iefb@sempron>):

    > E, moment, to znaczy mówisz, że zamiast wydawać kasę na kręcenie filmów
    > wystarczy zapuścić generator a następnie odsiać to, co nie jest filmem? :D

    Późno, ale dopiero teraz trafiłem na ta dyskusję.
    Że przypomne moje zabawy z 2001 r

    http://tiny.pl/r682

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB