  • 1. Data: 2010-10-18 12:16:09
    Temat: Zaświdczenie (brak aktualnego) RMUA i odmowa przyjęcia do szpitala.
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Dzisiaj odmowiono małżonce rejetracjij do szpitala, bo ostatnie
    zaświadczenie z ZUS (wziete z pracy) straciło ważność wczoraj, minął
    miesiąc. Więc przy rejestracji odmowiono przyjecia, wysłano nas do ordynator
    oddziału (byłem po kolei u komendanta (to szpital wojskowy) on mnie do
    za-cy, z-ca mnie do ordynator wysłał a ta mi tu, że nie przyjmie. Musiałem
    pojechać po zaświadczenie, szczesciem prace mialem niedaleko i zdazylismy i
    w końcu żonę położono.

    Czy w takim wypadku można było odmówić przyjęcia na oddział?
    Ponoć świadczenia nie można odmówić, i można dostarczyć je później - aha,
    argumentacja szpitala była, że pacjenci mowia, ze odstarcza zaswiadczenia a
    pozniej nie dostarczają, paranoja, dziecinne argumenty.
    Czy to może nie dotyczy szpitali? (Skierowanie oczywiście było).

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 2. Data: 2010-10-19 05:18:51
    Od: "Marek" <M...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kerry" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj odmowiono małżonce rejetracjij do szpitala, bo ostatnie
    > zaświadczenie z ZUS (wziete z pracy) straciło ważność wczoraj, minął
    > miesiąc.

    Witaj w Polsce - im więcej ludzi pozna skurwysyństwo bandytów w białych
    kitlach tym szybciej może uda się je zakończyć. Na razie większość popiera
    tych "biedaków".

    Mario