  • 1. Data: 2010-10-18 09:02:59
    Temat: jak napisać wezwanie do poprawienia fuszerki?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam,

    wykonawca ociąga się z dokończeniem prac budowlanych i poprawieniem
    fuszerek. Czy mogę go jakoś ponaglić? Jak napisać takie wezwanie?
    Chciałbym w tym piśmie określić termin i zagrozić zerwaniem umowy z winy
    wykonawcy. Czy w ogóle mam do czegoś takiego prawo?

    Dodatkowo nadpłaciłem określoną kwotę na poczet przyszłych prac a
    wszystko wskazuje na to, że wykona je inna firma (trzeba je wykonać
    bezzwłocznie ze względu na nadchodzącą zimę). Czy mogę się zabezpieczyć
    przed problemami z oddaniem pieniędzy biorąc w depozyt sprzęt
    pozostawiony przez wykonawcę na mojej budowie? Wprawdzie nie jest warty
    tych pieniędzy ale zawsze coś.

    Poradźcie mi proszę jak to ugryźć. Wykonawca złapał większe zlecenie i
    wykorzystując moją uczciwość/naiwność/głupotę wstrzymuje mnie z budową
    (bo mamy umowę, on obiecuje, że zrobi a ja mógłbym brać już kogoś
    innego), wziął pieniądze za coś czego najpewniej nie wykona i jeszcze ma
    darmowy magazyn dla swoich narzędzi, których akurat nie potrzebuje.

    PZDR
    Shaman