  • 1. Data: 2003-08-11 00:07:23
    Temat: Zastraszanie przez Gadu-Gadu
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    czy istnieje mozliwosc ustalenia kim ta osoba jest lub chociaz nastraszenie
    go;
    ciagle dostaje jakies wiadomosci z gadu; gosc mnie straszy a blokowanie nic
    nie daje;
    co poradzic

  • 2. Data: 2003-08-12 00:01:10
    Temat: Re: Zastraszanie przez Gadu-Gadu
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Gadu-gadu jest takim samym medium, jak inne i z punktu widzenia prawnego
    groźba bezprawna przez komunikator pozostaje taką i może być ścigana.
    Natomiast sprawy techniczne namierzenia - pl.comp.security chyba.

  • 3. Data: 2003-08-12 06:41:20
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bh9279$njb$2@nemesis.news.tpi.pl>, Szczepan Majdański wrote:
    > czy istnieje mozliwosc ustalenia kim ta osoba jest lub chociaz nastraszenie
    > go;

    Próbowałeś może "Bu!"?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-12 09:29:36
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-11 02:07, Szczepan Majdański napisał(a):

    >czy istnieje mozliwosc ustalenia kim ta osoba jest lub chociaz nastraszenie
    >go;

    Istnieje, ale raczej to niezgodne z prawem...

    >ciagle dostaje jakies wiadomosci z gadu; gosc mnie straszy a blokowanie nic
    >nie daje;

    Zgłoś na policję - art. 190 i 191 KK.
    w.

    --