  • 1. Data: 2003-08-11 00:06:47
    Temat: MONIKA OLEJNIK ODCHODZI Z TVN I TVN24!
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    To Ppomylona rodzina Walterów przegieła
    OLJENIK ODCHODZI Z TVN I TVN24

    http://www.wirtualnemedia.pl
    oby przeszła do Polsatu

  • 2. Data: 2003-08-11 01:41:26
    Temat: Re: MONIKA OLEJNIK ODCHODZI Z TVN I TVN24!
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7a2b.00000c37.3f36de17@newsgate.onet.pl...
    > To Ppomylona rodzina Walterów przegieła
    > OLJENIK ODCHODZI Z TVN I TVN24

    Straszne. I co z tego?

  • 3. Data: 2003-08-11 06:54:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:7a2b.00000c37.3f36de17@newsgate.onet.pl...
    >
    >>To Ppomylona rodzina Walterów przegieła
    >>OLJENIK ODCHODZI Z TVN I TVN24
    >

    > Straszne. I co z tego?

    No wiesz, masz wziąść łuk i sie zatrzelic albo coś...
    Moża samospalenie w proteśnie przed gmachem TVN?

    A moja koleżanka też straciła pracę chociaz jest lepszym geodetą niz
    Olejnikowa dziennikarzem, ale było potrzebne miejsce dla pociotka
    dyrektora departamentu czy czegos tam (tak, kochani, budżetówka) i jakoś
    w telewizji o tym nie trąbią.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-08-11 08:30:45
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-11 02:06, s...@W...onet.pl napisał(a):

    >To Ppomylona rodzina Walterów przegieła
    >OLJENIK ODCHODZI Z TVN I TVN24
    >
    >http://www.wirtualnemedia.pl
    >oby przeszła do Polsatu

    Niech się zgłosi do sądu pracy.
    w.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 5. Data: 2003-08-12 10:34:44
    Od: "Jarmil Polaček" <j...@W...pl>

    > To Ppomylona rodzina Walterów przegieła
    > OLJENIK ODCHODZI Z TVN I TVN24
    >
    > http://www.wirtualnemedia.pl
    > oby przeszła do Polsatu

    Nie ma już po co żyć. Śmiało mogę powiedzieć w imieniu wszystkich:
    ogarnia nas smutek i żałość wielka. Siedzę teraz przed monitorem
    zlekka pochlipując, a łzy rzęsiście spływają mię na klawiaturę.
    Moniko, cóżeś ty zawiniła? Wielkieś ty poczyniła pustki w domu
    mojem, moja droga Moniko, tem zniknieniem swojem, że spara.. sprepa
    para.. fryzuję tu wielkiego poetę jakim był Janko Chanowski.

    A poza tym - spadówa, NTG.