    From: Marian Paździoch <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zastawiony wjazd do garażu
    Date: Thu, 3 Apr 2014 22:15:11 +0200

    Witam,
    mam taki oto problem. Często ktoś zastawia mi wjazd do garażu, ot atrakcyjne
    miejsce bo wszędzie dookoła są płatne parkingi. Garaż znajduje się podwórku,
    z którego korzysta kilka wspólnot. Znajduje się znak zakazu ruchu, ale taki
    postawiony przez wspólnoty. Pomijając już pojedyncze przypadki parkowania na
    chwilę to wczoraj ktoś stal cały dzień i noc, ja musiałem parkować w innym
    miejscu zamiast korzystać ze swojego garażu. Dzisiaj ta sama osoba znowu
    postawiła auto na noc. Nie wiem kto to jest więc nie mogę pójść i wziąć za
    fraki. SM i policja umywają ręce bo to nie strefa ruchu i oni nic nie
    zrobią. Czy naprawdę pozostaje tylko założenie sprawy cywilnej? Przecież to
    idiotyczne, ja bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM lub
    policja mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie chce?

    Pzdr.