eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Przepisy związane z reklamą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2014-04-02 12:34:18
    Temat: Przepisy związane z reklamą
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam.
    Świta mi, że są przepisy zakazujące używania dźwięku ustawionego na
    maksymalny poziom w reklamach.
    Nie mogę sobie przypomnieć, gdzie ich szukać.
    Drażni mnie maksymalny poziom dźwięku ustawianego w reklamach na portalach
    informacyjnych np. tvn24.pl
    Proszę o przybliżenie tematyki.
    Pozdrawiam.
    WOJO


  • 2. Data: 2014-04-11 09:18:26
    Temat: Re: Przepisy związane z reklamą
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-02 12:34, WOJO pisze:
    > Witam.
    > Świta mi, że są przepisy zakazujące używania dźwięku ustawionego na
    > maksymalny poziom w reklamach.
    > Nie mogę sobie przypomnieć, gdzie ich szukać.
    > Drażni mnie maksymalny poziom dźwięku ustawianego w reklamach na
    > portalach informacyjnych np. tvn24.pl
    > Proszę o przybliżenie tematyki.

    To nie jest maksymalny poziom. Poziom jest taki sam, jak w innych
    programach. Dlaczego więc wydaje się głośniej (i jest głośniej)?

    Ponieważ stosuje się tu tzw. kompresję dynamiki.

    W uproszczeniu: zmniejsza się różnicę pomiędzy dźwiękami głośnymi i
    cichymi. Wiele nowoczesnych wzmacniaczy audio i odtwarzaczy wideo ma
    także taką opcję. Ma to służyć do lepszej zrozumiałości cichych
    fragmentów filmów.

    Podsumowując: te najgłośniejsze dźwięki w reklamach są tak samo głośne,
    jak najgłośniejsze dźwięki w filmie, jednak te najcichsze w reklamie są
    prawie równie głośne, co najgłośniejsze. Stąd ten hałas.


    --
    MN

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1