    Date: Fri, 04 Apr 2014 12:57:54 +0200
    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastawiony wjazd do garażu

    > mam taki oto problem. Często ktoś zastawia mi wjazd do garażu, ot
    > atrakcyjne miejsce bo wszędzie dookoła są płatne parkingi. Garaż
    > znajduje się podwórku, z którego korzysta kilka wspólnot. Znajduje się
    > znak zakazu ruchu, ale taki postawiony przez wspólnoty. Pomijając już
    > pojedyncze przypadki parkowania na chwilę to wczoraj ktoś stal cały
    > dzień i noc, ja musiałem parkować w innym miejscu zamiast korzystać ze
    > swojego garażu. Dzisiaj ta sama osoba znowu postawiła auto na noc. Nie
    > wiem kto to jest więc nie mogę pójść i wziąć za fraki. SM i policja
> [...]

    Mi stawiają na wprost drzwi wejściowych, tak ,że żona z wózkiem nie może
    się dostać do domu.
    Karne k..y i inne takie działają tylko na "tego" klienta, na drugi dzień
    stoi inny. Policja, SM i takie tam łapy umywają.
    Tak trochę dla fanu, wiem że głupie, stawiam dwa samochody jeden po
    lewej drugi po prawej delikwenta, tak, że stykają się lusterkami.
    Kupiłem kamerkę i nagrywam to co się dzieje. Rekordzista ma czas wyjazdu
    45min.
    Kiedyś wrzucę na YT filmiki

    PS Samochodów mi nie żal bo stare próchna, ale kilku już płaciło za
    obcierki.