  • 11. Data: 2004-07-28 11:39:53
    Temat: Re: Zasiłek wychowawczy
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Użytkownik "joser" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ce6csu$uq2$1@fargo.cgs.pl...
    > witam
    > przepraszam komu przysluguje zasilek wychowawczy jezeli
    > jeden rodzic pracuje a drugi studiuje , czym sie rozni od zasilku
    > rodzinnego. mam dziecko ktore ma 4 miesiace a o zasilku takim nie
    > slyszalam . z gory dziekuje za odpowiedz

    Przysluguje osobie, ktora pracowala co najmniej 6 miesiecy przed
    skorzystaniem z zasilku wychowawczego. Wysokosc zasilku 400 zl (netto)
    miesiecznie. Okreslony jest prog dochodu na 1 czlonka rodziny (potrzebne
    dane z US za 2002 roku). Zasilek wychowawczy platny jest przez 2 lata.
    Dziecko moze miec maksymalnie 3 lata (to mi sie tylko tak wydaje - tego nie
    jestem pewien).

    RakS

    --
    U W A G A !