  • 121. Data: 2010-09-05 22:42:29
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:i614kc$1j9$1@news.dialog.net.pl...

    > Bardzo się cieszę.

    > Tylko idiota może próbować udowadniać jedno czy drugie.
    > Mądry człowiek na pytanie czy bóg istnieje odpowiedź ma jedną - nie wiem.

    Ale może wierzyć w jego istnienie :-) To nie kwestia wiedzy.

  • 122. Data: 2010-09-05 22:43:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-09-05 23:41, Robert Tomasik pisze:

    > Co by Ci uwłaczało? Pochowanie na cmentarzu komunalnym?

    My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy,
    czy Roman Wilhelmi.

    ---------------

    To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

  • 123. Data: 2010-09-05 22:55:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

    > To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

    Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    chowani są na koszt państwa!

    --
    animka

  • 124. Data: 2010-09-05 22:56:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-06 00:19, animka wrote:

    > My mamy groby rodzinne w Wilanowie, tam gdzie Radziwiłłowie, Potoccy,
    > czy Roman Wilhelmi.

    ta, a moja rodzina od wieków wykłada na uniwerku ...

    kafelki w kiblach.

  • 125. Data: 2010-09-05 22:57:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2010-09-06 00:55, animka wrote:

    > Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    > chowani są na koszt państwa!

    a jeżdżenie komunalnymi autobusami ci sie nie kojarzy?

  • 126. Data: 2010-09-05 23:00:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i616el$q08$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Są zwolnione, jhak odszkodowania przykłądowo i szereg innych rzeczy.
    Odszkodowanie to odszkodowanie.
    Za moją darowiznę dla Józka Józek musi płacić podatek, a klecha nie.

    > Też można sie zastanawiać czemu.
    Można, ale po co?
    Przecież wiadomo czemu.

    > Kościół Katolicki, to nazwa własna i powinna być pisana - moim zdaniem -
    > z duzej litery.
    Owszem.
    Teraz uzupełniasz. Ale przedtem napisałeś tylko "Katolicki". To się pisze
    małą literą.

    > Bo to nie perperum mobile :-)
    I całe szczęście.

    > Wola wiekszości wyborców reprezentowanych przez przedstawicieli chwilowo
    > musi tu wystarczyć za uzasadnienie.
    Miało być _logicznie_

    > Tyle, że moim zdaniem nazbyt impulsywnie. Mnie sie akurat to też nei
    > podoba, ale wyrazam to nieco bardziej delikatnie.
    Twoja wola.
    Czy nalegasz abym cię naśladował?

    > Jak więskzość osób, które nei stały sie ofiarą. Wesz, to wszystko nas nie
    > dotyczy, dokąd sie Tobie lub Tobie bliskiej osobie coś nie przydaży.
    PrzydaRZy się prędzej, czy później.
    Świadomopśc tego nie powinna u rozumnego człowieka zaciemniać rozsądku.

    > Każda relicgia uważa siebie za jedyną słuszna
    To właśnie dowód, że żadna nie jest słuszna.
    > Sądzę, że moze się w to wmieszać Unia Europejska i dość szybko dojdziemy
    > do standardu Europy.
    Czy UE musi nas doprowadzać do rozumu? Sami nie możemy dojść?

    --
    Jotte

  • 127. Data: 2010-09-05 23:04:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i616em$q08$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Ale może wierzyć w jego istnienie :-)
    Nie interesują mnie kwestie cudzej wiary.

    > To nie kwestia wiedzy.
    Istnienie bądź nieistnienie jakiejś siły sprawczej, bóstwa, opatrzności czy
    jak to tam zwać jest zbyt istotna dla naszego istnienia, aby pozostawiać ją
    mniej czy bardziej głupawej wierze.
    Trzeba WIEDZIEĆ.
    To się, jak na razie, nie udało.

    --
    Jotte

  • 128. Data: 2010-09-05 23:08:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W dniu 2010-09-06 00:43, Robert Tomasik pisze:

    > To gratuluję. Ale nadal nie rozumiem Twojej poprzedniej wypowiedzi.

    Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    chowani są na koszt państwa!

    -----------------

    Teraz rozumiem. U nas akurat Komunalny jest najbardziej dystyngowany :-)

  • 129. Data: 2010-09-05 23:10:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 00:55:21 +0200, animka napisał(a):

    > Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    > chowani są na koszt państwa!

    Wiesz, mnie to akurat po śmierci raczej nie będzie obchodziło, gdzie będę
    pochowana. Teraz natomiast ma dla mnie znaczenie jedynie to, aby stało się
    to jak najpóźniej, natomiast miejsce jest mi najzupełniej obojętne ;-)

  • 130. Data: 2010-09-05 23:17:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Miało być _logicznie_

    No to jak najbardziej logicznie było.

    > Twoja wola.
    > Czy nalegasz abym cię naśladował?

    To wiele ułatwia.

    > PrzydaRZy się prędzej, czy później.
    > Świadomopśc tego nie powinna u rozumnego człowieka zaciemniać rozsądku.

    No właśnie. Z tego powodu wolę, by się dzieci nie plątały bez istotnego
    powodu.

    > To właśnie dowód, że żadna nie jest słuszna.

    Albo wszystkie :-)

    > Czy UE musi nas doprowadzać do rozumu? Sami nie możemy dojść?

    Kurcze, wychodzi na to, że tak.