  • 1. Data: 2005-06-18 19:20:56
    Temat: Zasiłek na dziecko - Unia Europejska?
    Od: "baśka" <b...@w...pl>

    Slyszalam, ze jezeli maz pracuje w kraju Unii Europejskiej to nalezy mi sie
    zasilek na dziecko...czy cos slyszeliscie na ten temat? Chcialabym znac
    szczegoly na ten temat. Z gory bardzo dziekuje.
    Baska

  • 2. Data: 2005-06-18 19:25:02
    Temat: Re: Zasiłek na dziecko - Unia Europejska?
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > zasilek na dziecko...czy cos slyszeliscie na ten temat? Chcialabym znac
    > szczegoly na ten temat. Z gory bardzo dziekuje.

    hmmm, ja pracuje w kraju UE ( w polsce) ale o zasilku nie slyszalem...

  • 3. Data: 2005-06-18 20:17:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > hmmm, ja pracuje w kraju UE ( w polsce) ale o zasilku nie slyszalem...

    bo pracujesz w polsce

    Ja pracuje w Polsce i słyszałem.

    --
    Krzysiek, Krakow