  • 1. Data: 2002-09-10 15:51:00
    Temat: Zasiłek i co dalej ???????
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!!!

    Może ktos na grupie odpowie mi :

    Zostalem zwolniony z przyczyn zakladu ( likwidacja ).
    Przepracowałem w tym zakladzie 25 lat i 6 miesiecy( wszystkie lata w
    warunkach szkodliwych ),teraz pobieram zasilek w wysokosci 120 % przez 12
    m-cy.Co bedzie jezeli nie znajde pracy do konca mego zycia a takie sa realia
    ???
    Chodzi mnie o to że majac tyle lat stazu ( 25,6 ) plus 12 m-cy zasilek to
    kiedy na terazniejsze przepisy nabede prawa do emerytury i czy wogole nabede
    cos jakies uprawniena ewent. jakie ???
    Wiem ze bede mial uprawnienia ale do odwiedzania CARITASU ale nie o to mi
    chodzi ( tam powinni chodzic ci co doprowadzili kraj do bankructwa ).
    Pozdr Andrzej