  • 1. Data: 2005-02-19 13:36:20
    Temat: Komornik - ile można czekać???
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, wygrałem sprawę z oskarżenia prywatnego, Sąd zasądził m.in. zwrot
    kosztów jakie ja poniosłem tytułem założenia sprawy. Wyrok się
    uprawomocnił, otrzymałem odpis wraz z klauzulą wykonalności i wysłałem do
    komornika już 2 miesiące temu i nic..? Ani pisma ani wpływu na konto -
    zero. Czy możecie mi powiedzieć ile trwa egzekucja, czy i kiedy dostanę
    jakieś pismo od komornika? Czy (i gdzie) mogę napisać jakieś ewentualne
    zażalenie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-19 15:45:59
    Temat: Re: Komornik - ile mozna czekac???
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "miedza" <n...@p...pl> naskrobał/a w

    > uprawomocnił, otrzymałem odpis wraz z klauzulą wykonalności i
    > wysłałem do komornika

    Znaczy się, sam wyrok wysłałeś?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    A bus station is where buses stop. A train station is trains stop. On my desk is a
    work station...

  • 3. Data: 2005-02-19 16:20:56
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Sorki, nie sprecyzowałem chyba :(. Wysłałem wyrok z uprawomocnieniem i
    klauzulą wykonalności + wniosek egzekucyjny ze wskazaniem co ma zająć itd,
    więc ze swej strony formalności dopiąłem w 100%.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-02-19 17:51:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "miedza" <n...@p...pl> naskrobał/a w

    > Sorki, nie sprecyzowałem chyba :(. Wysłałem wyrok z uprawomocnieniem
    > i klauzulą wykonalności + wniosek egzekucyjny ze wskazaniem co ma
    > zająć itd, więc ze swej strony formalności dopiąłem w 100%.

    No to na początek wyślij pismo z zapytaniem co w sprawie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Tato, co znaczy: Formatowanie dysku C: 90%?