  • 1. Data: 2004-05-02 21:28:07
    Temat: Zasiłek Rodzinny a 21 lat
    Od: "Wojtek" <w...@b...net.pl>

    Witam Mam takie pytanie syn moj 5.03.skonczyl 21 lat i w czerwcu 2004r
    konczy szkołe srednia do kwietnia wypłacał mi ZUS rodzinne bo jestem na
    rencje inwalidzkiej teraz ma urzad miasta wyplacac bo od 2003r wychowuje
    sam syna i powinienem otrzymac rodzinne wraz z dodatkiem 170 zł Bylem w
    urzedzie miasta i powiedzieli ze juz mi sie rodzinne ani dodatek nie
    nalezy bo syn skonczył 21 lat w marcu mi sie wydaje ze do konca nauki to
    znaczy czerwca 2004 + wakacje powinien dostac rodzinne .prosze o zdanie
    znawcow tematu pozdrawiam wojtek
    (wojtala)

  • 2. Data: 2004-05-03 09:17:05
    Temat: Re: Zasiłek Rodzinny a 21 lat
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    należy sie tylko do ukończenia 21 lat chyba ze syn ma orzeczenie o
    niepełnosprawnosci i kontynuuje nauke