  • 11. Data: 2019-03-13 15:57:55
    Temat: Re: Zasady rozliczania PIT za 1991r
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 12 marca 2019 11:50:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Ustawa może być dla mnie za trudna do przetrawienia. W sumie szukam
    >tylko listy odliczeń od dochodu.

    A to akurat powinno byc proste - beda gdzies w jednym czy kilku
    artykulach wymienione.
    Dopiero pozniej sie skomplikowalo :-)

    Bo broszurki to juz raczej nie znajdziesz ... chyba, ze grzecznie
    napiszesz gdziesz do ministerstwa, moze maja gdzies elektroniczna
    wersje i moze uda sie komus znalezc ...

    J.

  • 12. Data: 2019-03-13 19:26:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ustawa może być dla mnie za trudna do przetrawienia. W sumie szukam tylko listy
    odliczeń od dochodu.

    To na pewno widziałeś - jest lista odliczeń, ale bez maksymalnych kwot:
    https://rozliczeniepit.pl/ulgi-i-odliczenia/historia
    -pit-od-1991-2015/

  • 13. Data: 2019-03-14 07:07:06
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 10:34:46 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Z ciekawości - po co ci to?

    Potrzebuję kogoś skorygować ;)

    AdamK

  • 14. Data: 2019-03-14 09:00:23
    Od: ń <k...@t...sie>

    Kogoś w internecie?

    ;))

    -----

  • 15. Data: 2019-03-14 09:05:10
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 09:00:26 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Kogoś w internecie?

    Przecież jak czegoś/kogoś nie ma w internecie nie ma, to nie istnieje. Więc rzecz
    jasna że w internecie :P

    AdamK

  • 16. Data: 2019-03-14 10:47:55
    Od: ń <k...@t...sie>

    Eee, to nie pójdę po segregator z broszurą ;-)

    Dla MS internet nie istnieje, taki wyraz jest nieznany słownikowi Office'a ;-)

    -----

  • 17. Data: 2019-03-15 19:20:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.03.2019 o 07:29, Adam Klobukowski pisze:

    > Szukam zasad rozliczania podatku PIT w Polsce, za 1991r., czyli samo
    > rozliczanie następowało w 1992r., i było pierwszym podejściem polaków
    > do PIT.

    Odliczenia masz w Ustawie. To wyliczanka. Czego szukasz?