eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻart z konkurencji › Żart z konkurencji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 27 Mar 2015 06:47:01 +0100
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Żart z konkurencji
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <5514eed5$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 095160230076.zabrze.vectranet.pl
    X-Trace: 1427435221 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2187 95.160.230.76:59532
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:746642
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,

    zastanawiam się na ile może być niebezpieczne prawnie tworzenie
    produktów będących nazewniczo żartem z konkurencji. Np.

    * uruchomienie sieci sklepów z drogimi napojami o nazwie Ropucha
    * uruchomienie sieci sklepów z niskiej klasy żywnością o nazwie Stonka
    * produkcja komputerów pod marką Jabłko
    * produkcja telewizorów o nazwie Szajsung

    itp... Tak, że każdy wie o co chodzi, ale generalnie nazwa konkurencji
    została tylko sparodiowana. Oczywiście same produkty jak najbardziej na
    serio byłyby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1