  • 41. Data: 2006-04-23 17:40:21
    Temat: Re: Zarekwirowano mi (swiadek) plyty oraz dysk - co dalej?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Jak udowodnić zakup?

    Powiesz: Na ziemi zyja ludzie, nie aniolowie. ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 42. Data: 2006-04-24 09:37:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    gwaliszk <g...@p...onet.pl> napisali:

    > Niestety ale nie. Sam musisz udowodnić swoje prawa do danej "rzeczy"

    ROTFL :DDDDDDDDDDDD

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 43. Data: 2006-04-24 09:44:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jacek Krzyzanowski napisał(a) :

    > ROTFL :DDDDDDDDDDDD

    ciiiii, doceń człowieka. Nie widzisz, że tworzy w pocie czoła
    podwaliny pod nowe państwo policyjne, gdzie koń musi udowodnić że
    nie jest wielblądem? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 44. Data: 2006-04-24 12:47:49
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Radeckiii" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak sie stalo ze "kupcem" z Allegro byl funkcjonariusz z PG.

    Czy można prosić o nick "kupca"?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 45. Data: 2006-04-24 13:10:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Radeckiii" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy można prosić o nick "kupca"?

    Negatywem go!
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 46. Data: 2006-04-24 15:47:14
    Od: gwaliszk <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Witam

    > ciiiii, doceń człowieka. Nie widzisz, że tworzy w pocie czoła podwaliny
    > pod nowe państwo policyjne, gdzie koń musi udowodnić że nie jest
    > wielblądem? ;-)

    Skoro się mylę to proszę mnie oświeć. Bo obecnie istnieje postępowanie
    zwane postępowaniem przygotowawczym w którym zbiera się dowody w
    sprawie. A swoim sposobem myślenia wprowadzasz zasadę że gdy coś
    ukradłem to więc i tak wymiar sprawiedliwości musi mi udowodnić że to
    nie moje. No chyba że nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

  • 47. Data: 2006-04-24 16:13:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    gwaliszk napisał(a) :

    > Skoro się mylę to proszę mnie oświeć.

    No problem. Nadal obowiązuje zasada domniemanej niewinności.
    Trzeba mi udowodnić winę, a nie ja mam wykazać, że jestem niewinny.

> [...]
    > sprawie. A swoim sposobem myślenia wprowadzasz zasadę że gdy coś
    > ukradłem to więc i tak wymiar sprawiedliwości musi mi udowodnić że to

    O rany! Ja nie mam dowodów na 95 % rzeczy, że są moje. Więcej
    nawet - i rodzina mieszkająca ze mną we wspólnym mieszkaniu nie
    zarzeknie się, że wie od jakiego czasu je mam i czy może nie od
    wczoraj.
    Ups, wpadłem. Wydało się że jestem paserem :-D
    A że rzeczy te są seryjnej produkcji, to na pewno są osoby,
    którym identyczne rzeczy kiedyś skradziono. To jak? Policja ma mi
    je zabrać, bo nie mam i nigdy nie będę miał powtórnie dowodu na
    prawo własności?

    > No chyba że nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

    I dziwię się temu :-)
    Bo wygląda, że masz więcej wspólnego z prawem niż ja.

  • 48. Data: 2006-04-24 18:24:11
    Od: gwaliszk <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Witam

    > No problem. Nadal obowiązuje zasada domniemanej niewinności.
    > Trzeba mi udowodnić winę, a nie ja mam wykazać, że jestem niewinny.

    Owszem, ale mówimy o przypadku jak z tematu. Padło pytanie co mogą
    autorowi tematu zrobić. Więc w przypadku tejże dyskusji, to moim zdaniem
    autor może mieć problemy. Jedyna szansa to, ta w której policji i
    prokuraturze nie będzie się chciało nic zrobić. Przecież w jego
    przypadku wszystkie dowody świadczą na jego niekorzyść.

> [...]
    > wie od jakiego czasu je mam i czy może nie od wczoraj.
    > Ups, wpadłem. Wydało się że jestem paserem :-D

    j.w. Nie o to mi chodziło. Ale ok, np. pożyczasz samochód i zapominasz
    dokumentów do niego. Konsekwencje sa takie, że jak nie udowodnisz, że go
    nie ukradłeś to samochód jest odcholowany na parking policyjny.

> [...]
    >

    > I dziwię się temu :-)
    > Bo wygląda, że masz więcej wspólnego z prawem niż ja.

    Sądzę, że nieporozumienie wynika z faktu że ja cały czas odnoszę się do
    tematu tej dyskusji. Znam przypadki podobne do tego, które kończyły się
    konfiskatą sprzętu oraz karą w zawiasach, z jednoczesnym niedowierzaniem
    sprawcy.

    Abstrachując, mój znajomy powiedział, cytuję "to dzięki lekceważeniu
    prawa i obowiązków z nich wypływających, tacy jak My mamy mnóstwo pracy"
    -> autor tekstu jest Radcą Prawnym -> w kontekście miał również na myśli
    otrzymywane dochody.

  • 49. Data: 2006-04-25 10:33:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > dokumentów do niego. Konsekwencje sa takie, że jak nie udowodnisz, że go
    > nie ukradłeś to samochód jest odcholowany na parking policyjny.

    To inna para kaloszy. Jezdzac samochodem, masz obowiazek miec przy sobie
    dowod rejestracyjny i karte pojazdu.
    Nie musisz udowadniac, ze to Twoj samochod.

  • 50. Data: 2006-04-25 16:47:26
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Jezdzac samochodem, masz obowiazek miec przy sobie
    > dowod rejestracyjny i karte pojazdu.

    Trochę pokręciłeś.