  • 1. Data: 2006-04-22 18:56:28
    Temat: prawo spoldzielcze
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    w jakich okolicznosciach spoldzielnia moze wykluczyc z czlonkowstwa????
    ewentualnie jesli wykluczy to jak wrocic ??niby przez 6 miechow rugularne
    wplaty i jest okej ?ponowe wpisowe itp... jakis shit ?
    jesli napisali ze zostalem wykluczony z czlonkostwa bo mam dlugu 4500 a
    naprawde jest 2600 ktore niedawno wplacilem i wogole jakas bzdura?????
    mozna sie od tego odwolac?ewidentnie chca zabrac mieszkanie dla siebie.....

  • 2. Data: 2006-04-25 19:05:53
    Temat: Re: prawo spoldzielcze
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naprawde jest 2600 ktore niedawno wplacilem i wogole jakas bzdura?????
    > mozna sie od tego odwolac?ewidentnie chca zabrac mieszkanie dla

    a po co chcesz wracać?
    Już minęły czasy, kiedy trzeba było być członkiem spółdzielni.
    Teraz już mało judzi się zapisuje do spółdzielni bo to kosztuje i tak na
    prawdę niczego dobrego nie przynosi :-)