    Date: Wed, 25 Apr 2012 09:45:57 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żarciki żarcikami

    W dniu 25.04.2012 05:20, Marek Dyjor pisze:

    > ciekawe czy byś tak śpiewał gdyby twój szef opowiadał kawały o łysych, z
    > któych by wynikało ze łysi to matoły itp...

    Ważny jest kontekst.

    Gdyby w niedalekiej przeszłości miał miejsce megamasowy pogrom łysych,
    kawał o łysych znaczyłby zupełnie co innego niż znaczy teraz.

    Poza tym, zależy jaki to kawał. Czy taki "po czym poznać wysokiego
    łysego - po tym że mu nogi z pieca wystają"? Czy 'Dzwoni Łysy A do
    Łysego B. "Mietek"? "A kto dzwoni?", "Jeżeli nie Mietek, to moje
    nazwisko pana nic nie powie" ....'

    p. m.