  • 1. Data: 2002-07-22 12:25:43
    Temat: Zapoznanie:)))
    Od: "Kinga " <k...@p...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczow:))
    Na tej grupie jestem poraz drugi. Tzn bylam tu obecna rowniez wczoraj, kiedy
    kierowalam prosbe do Panstwa o pomoc w sprawie pozyczonych pieniedzy. Jeszcze
    nie uzyskalam odpowiedzi, ale wierze, ze ja otrzymam, gdyz jest to dla mnie
    bardzo wazne.
    Wczoraj ze zdenerwowania zapomnialam sie przedstawic:
    Wita Was Kinga Jurkiewicz z Radomia, milo mi Wszystkich poznac:)))
    Mam nadzieje, ze ja rowniez kiedys bede mogla posluzyc rada:))
    Pozdrawiam.
    Kinga.

  • 2. Data: 2002-07-22 12:53:39
    Temat: Re: Zapoznanie:)))
    Od: "Voytek " <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Kinga <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wita Was Kinga Jurkiewicz z Radomia, milo mi Wszystkich poznac:)))
    > Mam nadzieje, ze ja rowniez kiedys bede mogla posluzyc rada:))

    czesc odpowiedziałem na twój post i pare innych osób tez, słuchaj naprawde
    nie powinnas ujawniać swoich danych - ktos to moze kiedyś wykorzystac - yu
    wszyscy sa anonimowi i oto chodzi
    wojtek
    -

  • 3. Data: 2002-07-22 13:17:49
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Dnia Mon, 22 Jul 2002 12:53:39 +0000 (UTC) w artykule <ahgv8j$at6$1@news.gazeta.pl>
    Voytek <w...@N...poczta.gazeta.pl> napisano co następuje:
    > czesc odpowiedziałem na twój post i pare innych osób tez, słuchaj naprawde
    > nie powinnas ujawniać swoich danych - ktos to moze kiedyś wykorzystac - yu
    > wszyscy sa anonimowi i oto chodzi

    Jesteś facet zwyczajnie śmieszny :)

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2002-07-22 13:32:46
    Od: "Kinga " <k...@p...gazeta.pl>

    Czesc!
    Dzieki za odpowiedz.
    Chcialam sie tylko zapytac, co masz na mysli piszac, ze ujawnilam swoje dane?
    Czy chodzi Ci o nazwisko, czy napisalam cos w liscie?
    Pozdrawiam, KINGA.

  • 5. Data: 2002-07-22 13:46:00
    Od: "Kinga " <k...@p...gazeta.pl>

    Ok, bylam nierozsadna, choc moje dane nie tak do konca sa prawdziwe:)))
    Ale dzieki, bede anonimowa.
    Mam nadzieje, ze Ty tego nie wykorzystasz:)))
    Poprostu stwierdzilam, ze jesli sie przedstawie, szybciej dostane jakies
    odpowiedzi.
    Dzieki.
    Pozdrawiam.
    KINGA.

  • 6. Data: 2002-07-22 15:29:12
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, Voytek wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:

    [ciach]

> [...]
    > naprawde nie powinnas ujawniać swoich danych - ktos to moze kiedyś
    > wykorzystac - yu wszyscy sa anonimowi i oto chodzi

    Nazywasz się Wojciech Marczak, pracujesz w firmie zajmującej się obrotem
    nieruchomościami. Podać nazwę, adres i telefon? (Nie, nie znam Cię,
    wyczytałem to z nagłówków twojego maila)

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 7. Data: 2002-07-23 06:57:56
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nieruchomościami. Podać nazwę, adres i telefon? (Nie, nie znam Cię,
    > wyczytałem to z nagłówków twojego maila)

    Towarzystwo Obrotu Nieruchomosciami AGRO
    address: ul. Sielecka 22
    address: warszawa
    address: POLAND
    phone: +48 22 6994126