  • 1. Data: 2002-07-22 11:41:10
    Temat: Telekomunikacja i inni
    Od: "t1h2c3" <t...@p...onet.pl>

    Sytuacja wygląda tak:

    Pewien użytkownik internetu (połączenie modemowe przez numer dostępowy TP
    S.A.) serfując w sieci pstryknął odnośnik do jednego z portali utrzymującego
    się z oferowania szeroko pojętych treści erotycznych. Pojawiło się pytanie,
    czy użytkownik chce zainstalować "ułatwiony" dostęp do prezentowanych tam
    treści. Użytkownik - nowicjusz chciał. Nie zauważył, że po udzieleniu
    odpowiedzi twierdzącej nastąpiło rozłączenie z siecią i ponowne połączenie
    przez numer inny niż 0202122. Cała operacja odbyła się niejawnie. Podczas
    całego tego procesu nie poinformowano użytkownika, że nastąpi połączenie
    przez obrzydliwie drogi numer dostępowy, ani że poniesie w związku z tym
    jakieś inne koszta, niż koszt połączenia przez numer TPSA. Obecnie, TPSA
    obciążyła użytkownika kwotą 1900 PLN wynikającą z łączenia się przez ten
    numer dostępu (istniejące wczesniej połączenie z TPSA zostało usunięte, a w
    jego miejsce zainstalowano nowe, czyli ktoś kto nie wie jak działa
    połączenie z inet'em nie ma szansy na rozpoznanie że coś się zmieniło).

    Czy jest jakaś szansa na uniknięcie zapłacenia tego rachunku? Z góry
    dziękuje za ewentualne pomocne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-07-22 12:02:39
    Temat: Re: Telekomunikacja i inni
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    t1h2c3 wrote:
    [..]
    > Czy jest jakaś szansa na uniknięcie zapłacenia tego rachunku? Z góry
    > dziękuje za ewentualne pomocne odpowiedzi.

    Polecam stronę:

    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

    pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2002-07-22 13:33:44
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    t1h2c3 wrote:

> [...]
    >
    > Czy jest jakaś szansa na uniknięcie zapłacenia tego rachunku? Z góry
    > dziękuje za ewentualne pomocne odpowiedzi.

    Podeślij mi ten dialer - uwaga na pułapke w adresie.

    Aha - jeśli moge cos sugerować, nie daj sie nabrać na posty ASTEC SA.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 4. Data: 2002-07-23 10:45:02
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    >
    > Czy jest jakaś szansa na uniknięcie zapłacenia tego rachunku? Z góry
    > dziękuje za ewentualne pomocne odpowiedzi.

    A przyjemnie sie ogladalo te stronki .. cierp cialo jak chcialo
    AJA

  • 5. Data: 2002-07-24 08:58:36
    Od: "t1h2c3" <t...@p...onet.pl>

    Wybierany numer to:
    0-700-98 87 56

    Co masz na myśli mówiąc, żeby uważać na ASTEC SA? Co z nimi nie tak?

  • 6. Data: 2002-07-24 10:29:21
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam stronę:
    > http://www.sti.org.pl/0_700.htm

    Ja zas strone:
    http://www.home.mck.pl/~vagla/discus/messages/24/101
    .html

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl