  • 1. Data: 2005-05-25 06:34:44
    Temat: jak oblicza się wartość przetargu na roboty budowlane ?
    Od: l...@v...pl

    Witajcie mam problem z tym, na jakiej podstawie podaje się wartość w przetargu
    na wykonanie robót budowlanych ?

    Wg. kosztorysu inwestorskiego - ale dolicza się VAT ?
    Cena stanowi sumę wszystkich pozycji w kosztorysie ?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-05-25 07:47:00
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia 25 May 2005 08:34:44 +0200, l...@v...pl napisał(a):

    Jeśli chodzi rzecz jasna o zamówienia publiczne...

    > Witajcie mam problem z tym, na jakiej podstawie podaje się wartość w przetargu
    > na wykonanie robót budowlanych ?

    Podaje się? Mam wrażenie, że na podstawie rozporządzenia o protokołach, bo
    we wzorze protokołu jest odpowiednia rubryka. Innego _podawania_ nie ma ;)
    A gdyby chodziło przypadkiem jednak o _obliczenie_ wartości szacunkowej to
    art. 32 i 33 ustawy prawo zamówień publicznych + akty wykonawcze (wydane na
    podstawie art. 33 ustawy). Warto przeczytać... ;>

    > Wg. kosztorysu inwestorskiego - ale dolicza się VAT ?

    Art. 32 ust. 1 ustawy właśnie.

    > Cena stanowi sumę wszystkich pozycji w kosztorysie ?

    Art. 33 ustawy właśnie.

    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2005-05-25 07:54:38
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > art. 32 i 33 ustawy prawo zamówień publicznych + akty wykonawcze (wydane na
    > podstawie art. 33 ustawy). Warto przeczytać... ;>

    Chodzi o wartość zamówienia na roboty budowlane celem określenia czy
    zamówienie przekroczy czy też nie wartość 60.000 Euro

    Kurs 4,0468 zł x wartość z kosztorysu inwestorskiego NETTO = wartość
    zamówienia o której pisze powyżej ?

  • 4. Data: 2005-05-25 08:03:22
    Od: "Groggy" <g...@p...oniet.pl>

    Witam

    Użytkownik <l...@v...pl>
    napisał w wiadomości news:236f.00000053.42941c84@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie mam problem z tym, na jakiej podstawie podaje się wartość w
    przetargu
    > na wykonanie robót budowlanych ?
    >
    > Wg. kosztorysu inwestorskiego - ale dolicza się VAT ?

    Nie.

    > Cena stanowi sumę wszystkich pozycji w kosztorysie ?

    Tak

    > Dziękuję

    Proszę.

    --
    pozdrawiam, G.Górecki

  • 5. Data: 2005-05-25 09:40:37
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia 25 May 2005 09:54:38 +0200, l...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > zamówienie przekroczy czy też nie wartość 60.000 Euro
    >
    > Kurs 4,0468 zł x wartość z kosztorysu inwestorskiego NETTO = wartość

    Generalnie tak, pod warunkiem, że kosztorys jest sporządzony zgodnie z
    wymaganiami odpowiedniego rozporządzenia i wartość ta obejmuje również
    wartość dostaw (znaczy się materiałów po prostu) związanych z wykonywaniem
    robót budowlanych oddanych przez zamawiającego do dyspozycji wykonawcy.
    Czytać ustawę by się przydało! ;)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk