  • 1. Data: 2005-05-25 07:01:33
    Temat: Odpowiedzialność zarządu własnym majątkiem za długi spółki
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki problem. Spółka z o.o. w której pracowałem jest mi winna wynagrodzenie,
    ekwiwalent za urlop, odszkodowania, odsetki. Z tego co sie orientuję, nie
    prowadzi już działalności. Majątek (samochody) został zajęty przez komornika
    (chodziło chyba o podatki) i tu zaczyna się mój problem. Czy zarząd odpowiada
    swoim majątkiem jeżeli:
    - sytuacja finansowa od około pół roku wskazywała na konieczność złożenia
    wniosku o upadłość
    - zarząd zajmuje się działalnością konkurencyjną (w formie działaności
    gospodarczej, kontraktu menedżerskiego lub umowy o pracę) w ten sposób działa na
    szkodę spółki
    - prawdopodobie część drobnego majątku sprzedali sami sobie
    - zarząd wziął bardzo duże zaliczki - bezpodstawnie
    Jakie mam szanse na wyegzekwowanie kasy. Właśnie jestem na etapie
    przygotowywania odpowiedniego pozwu do sądu pracy. Czy ma to teraz sens.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-06-07 10:06:23
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>