  • 1. Data: 2009-06-09 16:53:20
    Temat: Zapomniany mandat, teraz sąd
    Od: Elvgreen <E...@g...pl>

    Mam mały problem. Swojego czasu dostałem od straży miejskiej mandat za
    fotoradar (59 km/h w terenie zabudowanym) w wysokości 100 zł.

    Były wakacje i zapomniałem o sprawie. Dostałem zawiadomienie o
    skierowaniu sprawy do sądu i uznałem, że teraz mogę czekać na
    postanowienie. No i się doczekałem. Sąd przysłał mi 400 zł kary + 50
    zł postępowania, że nie podałem sprawcy.

    Pytanie:

    1. Czy warto się odwoływać i składać sprzeciw i jak można te koszty
    ograniczyć?
    2. Czy byłą szansa zareagowania w momencie dowiedzenia się o
    skierowaniu sprawy do sądu?

    Pozdro
    P.

  • 2. Data: 2009-06-10 13:09:02
    Temat: Re: Zapomniany mandat, teraz sąd
    Od: "Szop" <...@k...p>

    fotoradar (59 km/h w terenie zabudowanym) w wysokości 100 zł.

    Do piekła za to pójdą, chamy.