eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › reklamacja usług bankowych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-06-09 16:36:18
    Temat: reklamacja usług bankowych
    Od: tadek <t...@g...com>

    Witam,

    nie bede robil reklamy badz tez antyreklamy, otoz bylo to tak:

    mialem otrzymac karte do rachunku. karty nie otrzymalem ale bank
    stwierdzil, ze powinienem za nia zaplacic po otrzymaniu pierwszego
    wyciagu. zaplacilem. Po kilku dniach zlozylem reklamacje nr 1.
    Powiedzieli poczekac, karta przyjdzie bankowo. odczekalem kolejne 2
    tyg. karty nadal nie bylo. Sami do mnie zadzwonili aby zapytac czy
    otrzymalem karte - wtedy zlozylem reklamacje nr 2. Karty nadal nie
    bylo. Po miesiacu zadzwonilem zlozyc kolejna reklamacje i tym samym
    wypowiedzialem umowe rachunku oraz zarzadalem zwrotu kosztow oplaty
    rocznej(oczywiscie pisemnie). Reklamacja zostala rozpatrzona
    negatywnie, zlozylem kolejna reklamacje - rozpatrzono pozytywnie.
    Otrzymalem pismo potwierdzajace zrot srodkow na moj rachunek. Pismo
    wyslano 04.05.2009. Minal prawie miesiac nie bylo pieniedzy, ale
    otrzymalem wyciag z rachunku ktory wypowiedzialem. Zadzwonilem zapytac
    gdzie sa srodki pieniezne. Jak sie okazalo wciaz u nich. Pieniadze
    otrzymalem w dniu dzisiejszym.

    Pytanie, od jakiego dnia powinien liczyc odsetki ustawowe? od
    04.05.2009 czy od kolejnego dnia ostatniego wyciagu 18.04-17.05.2009,
    tzn 18.05.2009?

    W ramach zdrowej wspolpracy dwoch stron (rownosci stron), chyba
    powinienem wystawic im jeszcze oplate w takiej samej wysokosci jak oni
    mi zastrzegli w umowie za: telefoniczne upomnienie klienta - tutaj
    banku = 13pln. Czy ten drugi wariant ma tez prawo bytu? jak to
    napisac, aby wbic im cwieka...........

    moze dzieki temu poprawi sie zakres uslug sektora bankowego w Polsce,
    i nie tylko tego sektora.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1