  • 1. Data: 2005-06-27 11:46:39
    Temat: Zaplata za szkole ??
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    Witam.
    Chcialbym sie dowiedziec jednej rzeczy: mianowicie czy wysza uczelnia
    niepanstwowa ma prawo egzekwowac pieniadze od studenta w czasie, kiedy jest
    on po wszystkich egzaminach i jest w trakcie pisania pracy dyplomowej, ale
    kontaktu ze szkola nie ma okolo roku (nie byl wykorzystany urlop dziekanski)
    ?? Czy jest to okreslone ustawowo w jakich wypadkach uczelnia ma prawo
    pobierac 100% czesnego jezeli student nie korzysta z edukacji w danej szkole
    ?? Jak to jest ?? Czy za samo utrzymanie studenta na liscie mozna brac takie
    oplaty ??

    Ferbik

  • 2. Data: 2005-06-27 13:07:22
    Temat: Re: Zaplata za szkole ??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ferbik wrote:
> [...]
    > ?? Jak to jest ?? Czy za samo utrzymanie studenta na liscie mozna brac takie

    Wszystko zależy od umowy, czy opłata za semestr jest stała, czy zależy
    od ilośc zapisanych godzin.
    Jeżeli jest stała, to płacisz za sam fakt bycia studentem.

  • 3. Data: 2005-06-27 13:40:21
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    > Wszystko zależy od umowy, czy opłata za semestr jest stała, czy zależy od
    > ilośc zapisanych godzin.
    > Jeżeli jest stała, to płacisz za sam fakt bycia studentem.

    Oplata jest stala, ale chyba ponad regulaminem uczelni sa jeszcze jakies
    ustawy, ktore uczelnie obowiazuja ??

  • 4. Data: 2005-06-27 13:43:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ferbik wrote:

    > Oplata jest stala, ale chyba ponad regulaminem uczelni sa jeszcze jakies
    > ustawy, ktore uczelnie obowiazuja ??

    A co mają regulować. Wysokość opłat?
    Opłaty są ze semestr za bycie studentem i są regulowane przez umową
    między tobą a uczelnią. Koniec kropka.
    Koszt studiów wynosi X złotych rozłożony na ileś tam semestrów.
    Albo rozkłada się go równo na wszystkie semestry, albo dzieli się przez
    liczbę godzin, którą musisz wziąć. Wówczas pierwsze semestry będą
    droższe, a inne tańsze. W efekcie i tak zapłacisz tyle samo.

  • 5. Data: 2005-06-27 14:04:47
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    Mam stala miesieczna oplate x 12 miesiecy w roku.
    Ale jesli przez rok nie korzystalem ze tak powiem z uslug szkoly, zero
    komunikacji (mam potwierdzenie w mailu od mojego promotora) to szkola ma
    prawo pobierac oplaty za nic (za status studenta) ??

  • 6. Data: 2005-06-27 14:08:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ferbik wrote:
> [...]
    > komunikacji (mam potwierdzenie w mailu od mojego promotora) to szkola ma
    > prawo pobierac oplaty za nic (za status studenta) ??

    A to szkoła zabroniła ci korzytstania z jej usług, czy sam to wybrałeś?
    Płacisz za możliwość.

  • 7. Data: 2005-06-27 14:19:31
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    Dobrze. Moze inaczej... znasz ustawe albo ktos z grupowiczow o wyzszych
    szkolach niepublicznych ?? (prosze nie odsylac do googli bo tam szukalem i
    jesli jest dostep do takowej to poprzez smsa za 10zl). Potrzebuje calego
    tekstu ustawy.
    Interesuje mnie tez: Dz. U. z 1991 nr 112 poz. 485

    Pozrawiam

  • 8. Data: 2005-06-27 14:30:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ferbik wrote:
> [...]
    > tekstu ustawy.
    > Interesuje mnie tez: Dz. U. z 1991 nr 112 poz. 485

    google są do bani

    http://isip.sejm.gov.pl

  • 9. Data: 2005-06-27 16:38:25
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    > http://isip.sejm.gov.pl

    Zapomnialem, tu tez bylem i nie ma tej ustawy a podstawa prawna mnie nie
    interesuje

  • 10. Data: 2005-06-27 18:15:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Ferbik napisał(a):
> [...]
    > jesli jest dostep do takowej to poprzez smsa za 10zl). Potrzebuje calego

    a jest taka?

    KG