  • 21. Data: 2009-05-25 16:07:53
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: f...@g...com

    > Jesli nie chcesz jeszcze bardziej psuc opini swojej firmie, to przepros
    > pana i powiedz ze tym razem i 5 nastepnych myc ma za darmo...

    A to niby z jakiej racji? Usługa została wykonana żetelnie, to zapłata
    sie należy. Kradzież laptopa to sprawa między gostkiem co wzioł a
    klientem. Mnie to nie obchodzi. Poza tym klient jest też sam sobie
    winien, bo nikt normalny nie zostawia lapka w samochodzie jak zostawia
    samochód do mycia i idzie w tym czasie na miasto.

    fr

  • 22. Data: 2009-05-25 16:21:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >A to niby z jakiej racji? Usługa została wykonana żetelnie, to zapłata
    >sie należy. Kradzież laptopa to sprawa między gostkiem co wzioł a

    Mylisz się.
    To głównie Twoja sprawa, byłeś w tym czasi odpowiedzialny za auto.

  • 23. Data: 2009-05-25 16:26:46
    Od: f...@g...com

    > Mylisz siďż˝.
    > To g��wnie Twoja sprawa, by�e� w tym czasi odpowiedzialny za auto.

    A to niby z jakiej racji? Nie prowadzę parkingu strzerzonego, nie
    popdpisywałem z klijentem żadnej umowy gwarantującej że będę pilnował
    samochodu podczas jego nieobecności. Samochód miał być umyty i został
    umyty.

    fr

  • 24. Data: 2009-05-25 16:35:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > popdpisywałem z klijentem żadnej umowy gwarantującej że będę pilnował
    > samochodu podczas jego nieobecności. Samochód miał być umyty i został

    Możesz podać adres tej myjni?

  • 25. Data: 2009-05-25 16:41:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Możesz podać adres tej myjni?

    o to samo chcialem zapytac.

  • 26. Data: 2009-05-25 16:43:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    > Mylisz siďż˝.
    > To g��wnie Twoja sprawa, by�e� w tym czasi odpowiedzialny za auto.

    >A to niby z jakiej racji?

    Bo on dał do mycia auto Twojej firmie, a nie osobie fizycznej.
    Za swojego pracownika Ty ponosisz odpowiedzialność.

  • 27. Data: 2009-05-25 16:56:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Maj, 14:48, f...@g...com wrote:

    > Z góry dzięki za rady,

    Do grupowiczow:
    Najprawdopodobniej troll, IP angielskie ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 28. Data: 2009-05-25 16:57:52
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak, i jest to najlepsza myjnia w mieście, bo w tej myjni jak coś zginie - np.
    długopis albo laptop - to właściciel odnajduje i wywala pracownika.
    A w innych???
    JaC

    -----

  • 29. Data: 2009-05-25 17:31:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    f...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    > klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    > gościa?

    Przed sądem "wyekzefujesz" te pieniądze raczej bez problemu.

    Ale zastanów się jeszcze co on może zrobić Tobie, za to że w Twojej
    firmie go okradziono, np. opisując wydarzenie wraz z podaniem wszystkich
    danych Twojej myjni gdzie się tylko da w internecie.

    Jak potencjalny klient wpisze w Google nazwę lub adres Twojej myjni i
    się dowie że ukradziono mu tam laptopa, a następnie właściciel jeszcze
    podał go do sądu o pieniądze za mycie, to pewnie nikt już Cię nie odwiedzi.

  • 30. Data: 2009-05-25 17:37:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    > Bo on dał do mycia auto Twojej firmie, a nie osobie fizycznej.
    > Za swojego pracownika Ty ponosisz odpowiedzialność.

    Bo to fajna myjnia musi być.
    Zostawiasz samochód, wracasz, samochodu nie ma, a właściciel jeszcze
    chce 30zł za mycie :)