  • 1. Data: 2007-02-01 12:52:20
    Temat: Zaplata za montaz kuchni
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Zamowiona jest kuchnia z montazem. Warta ok. 5000zl. Kobieta chce przed
    montazem 90% kwoty a pozostala czesc po montazu. W umowie nic nie ma na
    temat terminu platnosci, jest tylko wyszczegolniona kwota zaliczki.
    Czy jest jakis przepis, ktory nakaze mi zaplacic jednak jej kwote, ktorej
    zada, czy moge sie uprzec i dac jej co najwyzej 10% a reszte po montazu?
    Niestety mam zle doswiadczenie z tymi wszystkimi firmami, bo np. przywiezli
    zly blat, albo nie bylo uchwytow. A wiadomo, ze jak juz sie zaplaci, to
    wtedy maja gdzies wszystko i nie spiesza sie z terminem. Jak to rozwiazac?
    Ona cos wspominala, ze powinnam zaplacic co najmniej 30% kwoty, ale pojecia
    nie mam skad takie cos wziela.

    Pozdrawiam
    Ann

  • 2. Data: 2007-02-01 13:17:38
    Temat: Re: Zaplata za montaz kuchni
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ann napisał(a):

> [...]
    > zada, czy moge sie uprzec i dac jej co najwyzej 10% a reszte po montazu?

    Masz jej dać tyle ile przewiduje umowa.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-02-01 13:19:41
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ona cos wspominala, ze powinnam zaplacic co najmniej 30% kwoty, ale
    > pojecia nie mam skad takie cos wziela.

    Jak to skąd wzięła? Z Wenętrznego Regulaminu Firmy, który sama napisała :-)

    IMHO zaliczka do 30% jest OK, ale nie 90%

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2007-02-01 13:49:43
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to skąd wzięła? Z Wenętrznego Regulaminu Firmy, który sama napisała
    > :-)
    >
    > IMHO zaliczka do 30% jest OK, ale nie 90%

    Super. Dzieki, bo juz sie wystraszylam, ze jednak jakis kruczek jest. Czyli
    czeka mnie przeprawa i podniesienie cisnienia...

    Pozdrawiam
    Ann