  • 1. Data: 2002-06-13 11:34:32
    Temat: Zaplacic kolegium??
    Od: "TomekM" <w...@w...pl>

    Witam
    Dzisiaj przyszlo mi kolejne wezwanie do zaplacenia kolegium, lecz tym razem
    napisane jest groznie, ze 'w przypadku braku wplaty zostanie wykonana kara
    zastepcza aresztu'. Orientujecie sie czy jest to tylko straszenie, czy sad
    naprawde moze orzec taka kare, albo tez umorzyc sprawe. Dodam jeszcze ze na
    kolegium bylem za... wyrzucenie niedopalka na ulice :) co ma mnie kosztowac
    330 zl, na zaplacenie mam 3 dni.
    -jestem studentem (zaocznym)
    -na kolegium bylem pierwszy raz
    -no i na moja niekorzysc dziala chyba to ze mialem wtedy 0,9 promila i
    wyladowalem na wytrzezwialce, ktorej oczywiscie tez nie splacilem
    -cala sprawa miala miejsce ponad rok temu

    Pozdrawiam grupowiczow i z gory dzieki za ewentualna odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-06-13 12:40:33
    Temat: Re: Zaplacic kolegium??
    Od: "Adaś N." <a...@f...onet.pl>

> [...]
    > -cala sprawa miala miejsce ponad rok temu
    >
    > Pozdrawiam grupowiczow i z gory dzieki za ewentualna odpowiedz.

    A milo przeczytac ze Policj w tym kraju karze za takie rzeczy, i bardzo
    dobrze.
    Doprowadza mnie do szalu zasmiecanie naszych ulic, wurzucanie papierkow i
    petow przez okna samochod.
    Moze wreszcie sie kots za to wezmie na szersza skale.

    Adaś N.
    (((.)))
    a...@f...onet.pl
    ***********************

  • 3. Data: 2002-06-13 12:51:44
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002 14:40:33 +0200, "Ada? N." <a...@f...onet.pl>
    wrote:

    >Moze wreszcie sie kots za to wezmie na szersza skale.

    tiaaa zajac to sie zajeli obywateli, ktorzy placa podatki itp itd i
    nie sa "zorganizowana" szajka karza jakby to byli jacys recydywisci, a
    groznych przestepcow puszczaja - bo niewielka szkodliwosc spoleczna
    ;(((

    oczywiscie nie popieram zachowania tego czlowieka, jak zasluzyl niech
    karze, ale denerwuje mnie jak organy scigania zamiast lapac zlodziei
    to szukaja "ofiar" wsrod prostego ludu codziennie okradanego przez to
    piii panstwo ech

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 4. Data: 2002-06-13 13:11:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > tiaaa zajac to sie zajeli obywateli, ktorzy placa podatki itp itd i

    Czy wiesz że "Tia" w necie oznacza "z góry dziękuję" ?

    Leszek

  • 5. Data: 2002-06-13 14:10:09
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:045hgu45ab3b0bsgm5inpd5tahraqe4dd1@4ax.com...

> [...]
    > karze, ale denerwuje mnie jak organy scigania zamiast lapac zlodziei
    > to szukaja "ofiar" wsrod prostego ludu codziennie okradanego przez to

    Dlaczego piszesz "zamiast" ??? Organy scigania nie maja szukac mordercow
    i zlodziei "zamiast" karania chuliganstwa.

    BaLab

  • 6. Data: 2002-06-14 11:32:08
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlaczego piszesz "zamiast" ??? Organy scigania nie maja szukac mordercow
    > i zlodziei "zamiast" karania chuliganstwa.

    Starasz się tutaj być bardziej papieski od papieża. Oczywiste jest to, że
    organy ścigania mają bardzo wiele do zrobienia w kwestiach znacznie
    poważniejszych. Braki mają znaczne. Oczywiste jest także to, że łatwiej im i
    znacznie bezpieczniej dla nich samych (!) jest znalezienie koziołka
    ofiarnego w postaci tego nieszczęsnego palacza i puszczenie w ruch całej
    machiny prawnej. Problem w tym, że my na tę machinę łożymy i nasze społeczne
    oczekiwania są takie, aby w pierwszej kolejności organy ścigania zajęły się
    tym co nam zagraża poważnie na ulicach, w domach a także tym co nas okradają
    prawie jawnie i całkiem bezkarnie.

  • 7. Data: 2002-06-14 11:42:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mikrus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zajęły się
    > tym co nam zagraża poważnie na ulicach, w domach a także tym co nas

    Czyli rządem?

    Leszek

  • 8. Data: 2002-06-16 20:37:05
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl>

    Użytkownik "BaLab" :

    Ma to taki sens jak stwierdzenie, że lekarze mają leczyć obłożnie chorych, a
    nie zajmować się grypkami.

    Organa ścigania mają zajmować się i jednym i drugim, oby skutecznie.

    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-06-19 08:04:56
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    chorych, a
    > nie zajmować się grypkami.
    >
    > Organa ścigania mają zajmować się i jednym i drugim, oby skutecznie.

    Krzysiu, cytuj poprawnie, bo ktoś jeszcze gotów uwierzyć, że to BaLab
    napisał taką opinię jak w pierwszym zdaniu Twojego cytatu, a było
    inaczej - jam z tą opinią także polemizował
    :-).

    BaLab

  • 10. Data: 2002-06-19 20:05:12
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl>

> [...]
    > napisał taką opinię jak w pierwszym zdaniu Twojego cytatu, a było
    > inaczej - jam z tą opinią także polemizował

    Przepraszam za pomyłkę !

    Krzysztof