  • 1. Data: 2002-06-13 10:42:23
    Temat: delegacja - ile czasu ma pracodawca na rozliczenie ?
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    problem wyglada tak: wyjechalem na zagraniczna delegacje,
    dostajac zaliczke. Po powrocie rozliczylem sie i oddalem
    wszystkie potrzebne dokumenty pracodawcy.
    I teraz pytanie: ile czasu ma pracodawca na wyplacenie mi tych pieniedzy ?
    (czekam juz prawie dwa miesiace !!!)

    pozdr
    blower

  • 2. Data: 2002-06-14 07:20:37
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blower" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie potrzebne dokumenty pracodawcy.
    > I teraz pytanie: ile czasu ma pracodawca na wyplacenie mi tych pieniedzy ?

    Zapoznaj się przy okazji z artykułem:

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/11202-717/podroz.h
    tml?nsl=717

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 3. Data: 2002-06-14 09:56:25
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    > Zapoznaj się przy okazji z artykułem:
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/numery/11202-717/podroz.h
    tml?nsl=717

    Dziekuje, ale moja sytuacja wyglada odmiennie.
    Moj zagraniczny pobyt to 5 tygodni a zaleglosci
    (wg ustawowych diet) dochodza do 1000 Euro !!!

    Pozdrawiam
    blower