  • 1. Data: 2002-06-13 10:22:44
    Temat: co mi moga zrobic za wejscie na teren jednostki wojskowej ?
    Od: ">>> Mic-hał <<<" <m...@t...pl>

    co mi moga zrobic za wejscie na teren jednostki wojskowej ?

  • 2. Data: 2002-06-13 11:24:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik ">>> Mic-hał <<<" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > co mi moga zrobic za wejscie na teren jednostki wojskowej ?

    Wartownik może Cię zabić.To wcale nie jest żart.A w dodatku dostanie
    urlop nagrodowy.Tam gdzie się zaczyna wojsko kończy się demokracja.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-06-13 11:57:20
    Od: ">>> Mic-hał <<<" <m...@t...pl>

    | Wartownik może Cię zabić.To wcale nie jest żart.A w dodatku dostanie
    | urlop nagrodowy.Tam gdzie się zaczyna wojsko kończy się demokracja.
    |
    | Leszek

    ## nei wojsko to spoko , ale chodzi mi o kwestie prawne od strony policji ,
    musze sie zglosic na policje ? jak sadzisz dadza mi kolegium ? czy co ?

  • 4. Data: 2002-06-13 12:16:01
    Od: ">>> Mic-hał <<<" <m...@t...pl>

    | Powiem Ci inaczej, widzialem, jak takie sprawy zalatwiano.
    | Stawiano delikwenta przed dwoma albo trzema mundurowymi i dawano
    | wybor: myjesz kibel czy mamy cie zatrzymac a potem zawolac policje a ....
    |
    | Oby dwa przypadki skonczyly sie na myciu kibla.
    |
    | pozdr
    | blower
    | ps
    | czyzbys tez myl kibel a teraz myslicz czy nie wybrac jednak drogi prawnej
    ?
    ## nie wojskowi sie smiali i byli mili ! , z policja byly schody , mam sie
    zglosci na POLICJE nei do woja !

  • 5. Data: 2002-06-13 14:10:50
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>