    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaopatrzenie
    Date: Wed, 19 Nov 2014 09:16:29 +0100

    Dnia 2014-11-19, o godz. 07:55:16
    "mz" <l...@w...pl> napisał(a):

    > Z tego co wiem, to nie ma przepisów, które określają treść tabliczek
    > po znakami zakazów. Jest jedynie zalecenie, że treść ma być
    > precyzyjna, nie dopuszcza się treści typu "nie dotyczy ruchu
    > lokalnego".

    Niby się nie dopuszcza a można się natknąć w różnych miejscach na takie
    oznakowanie bez precyzji. Dopiero przy okazji wyznaczania bus pasa na
    ul. Modlińskiej w Warszawie zniknęły znad prawego pasa w kierunku
    centru wielkie tablice z napisem "Ruch lokalny". Miały się dobrze od
    momentu wybudowania tam trzech pasów w latach 70-tych. Wisiały nad
    prawym pasem który był - i nadal jest tam gdzie czegoś nie
    przebudowano i przy okazji przebudowano - oddzielony na większości
    ciągła linią. Sensu tej linii na odcinku paru kilometrów nie potrafią
    odnaleźć najtęższe umysły. ;-)

    Zdrówko