    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaopatrzenie
    Date: Wed, 19 Nov 2014 07:55:16 +0100

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2014-11-12 09:56, mz pisze:
    > Widziałem znak zakaz wjazdu z tabliczką "nie dotyczy zaopatrzenia". I
    > tak się zastanawiam kto to jest to zaopatrzenie. Czy jest to każdy kto
    > wsadzi sobie kartkę papieru z napisem zaopatrzenie za szybę ?
    > Pytam bo czasem jestem proszony przez szefa abym przewiózł coś z jednego
    > punktu miasta do drugiego. Problem w tym, że pod pkt 1 jest taki znak z
    > taką tabliczką. Coś co mam przewieść jest dość ciężkie a parking na
    > którym można legalnie zaparkować dość daleko. Na razie nikt się nie
    > przyczepił ale wiadomo, że kiedyś ten pierwszy raz musi być. Wole być
> [...]

    Z tego co wiem, to nie ma przepisów, które określają treść tabliczek po
    znakami zakazów. Jest jedynie zalecenie, że treść ma być precyzyjna, nie
    dopuszcza się treści typu "nie dotyczy ruchu lokalnego". Interpretacja
    należy więc do interpretującego. Jeśli masz fakturę, WZtkę, inny
    dokument, to nie powinieneś się obawiać. Możesz narazić się na mandat,
    jeśli Straż M, czy Policja inaczej to zinterpretuje, ale w sądzie jesteś
    wygrany.

    Nie mam czasu i chęci na sądy. Poza tym w nie nie wierze.