  • 1. Data: 2006-05-18 12:09:54
    Temat: Zaokrąglanie kwoty na pozwie
    Od: "ZG" <z...@g...pl>

    Mam pytanie:
    Czy jest jakiś przepis , który nakazuje zaokraglanie kwoty na pozwie o
    wydanie nakazu zapłaty w postepowaniu uproszczonym ? Czy wniesiona wartość
    sporu ma być zaokrąglana , z czego to wynika i od kiedy?????? Bo dostałam
    zwrot pozwu , w ktorym to śędzia to nakazuje zby zaokrąglać te kwoty ,
    jeżeli tak jest to w jaki spósób? Prosze o pomoc i Pozdrawiam D.K.

  • 2. Data: 2006-05-18 16:17:09
    Temat: Re: Zaokrąglanie kwoty na pozwie
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ZG" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwrot pozwu , w ktorym to śędzia to nakazuje zby zaokrąglać te kwoty ,
    > jeżeli tak jest to w jaki spósób? Prosze o pomoc i Pozdrawiam D.K.

    napisz dokladnie tresc uzasadnienia. Zaokraglac nie wolno .. chyba ,ze do 2
    cyfr po przecinku:). Zadana kwota musi odpowiadac dokladnie podstawie
    faktycznej pozwu

  • 3. Data: 2006-05-19 18:51:39
    Od: "mm" <e...@v...pl>

> [...]
    > zwrot pozwu , w ktorym to śędzia to nakazuje zby zaokrąglać te kwoty ,
    > jeżeli tak jest to w jaki spósób? Prosze o pomoc i Pozdrawiam D.K.

    zaokraglac ? cos ci sie chyba pomylilo....
    moze chodzi o zaokraglanie oplaty od pozwu
    a nie zadania pozwu ?