  • 1. Data: 2006-05-18 10:58:36
    Temat: Sprzedaż nieruchomości - podatek.
    Od: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl>

    Witam.
    Chcę sprzedac mieszkanie wlasnosciowe.

    W jakim czasie od sprzedazy?...
    Komu?...
    Ile procent od wartosci podatku ?...muszę zaplacic?

    Czy istnieja jakies sposoby na ominiecie tego podatku?

    Dodam tylko ze bezposrednio po sprzedazy mieszkania chcialbym polowe
    pieniedzy z niego ulokowac w dzialke pod dom a polowe zostawic na koncie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Adamski

  • 2. Data: 2006-05-18 11:16:25
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości - podatek.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zentorsja wrote:
    > Witam.
    > Chcę sprzedac mieszkanie wlasnosciowe.
    >
    > W jakim czasie od sprzedazy?...
    > Komu?...
    > Ile procent od wartosci podatku ?...muszę zaplacic?

    1) nie ta grupa
    2) przed chwilą było
    3) przeczytaj ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych