  • 1. Data: 2003-08-26 15:00:09
    Temat: Zamówienia
    Od: Bartłomiej Zarzycki <b...@i...kropek.pl>

    Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji odwiedziłem zakład slusarski
    połączony ze sklepem, w którym zamówiłem rower.

    Sensem całej operacji było kupienie sobie czegoś na początku wakacji
    nacieszenie się przez wakacje i schowanie go np do piwnicy na zime.

    Pan zanotował jakie parametry ma spełniać ten zamówiony rower, po czym
    obiecał, że złoży go nie podając jednak żadnego terminu. W zamian
    obiecał zadzwonić.

    Byłem w tym zakładzie/sklepie kilkakrotnie bo nikt nie telefonował.

    Straciłem, w moim odczuciu, bardzo dużo czasu na dowiadywanie się, że
    zamówiony towar jest ciągle niegotowy - bez podania terminu kiedy
    ostatecznie będzie gotowy do odbioru/zakupu.

    Czy moge tak po prostu zrezygnować z tej umowy w związku z tym że:
    - umowa była ustna
    - obiecano mnie poinformować kiedy towar będzie można odebrać (co się
    nigdy nie zdarzyło)
    - zakup stracił sens ?

    --
    Pozdrowienia
    BZ

  • 2. Data: 2003-08-26 20:07:36
    Temat: Re: Zamówienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem tak. Może być problem z zadatkiem, ale o nim nie piszesz, więc
    pewnie go nie ma. Idź do gościa i powiedz mu, by sobie ten rower ...