  • 1. Data: 2003-08-26 13:23:08
    Temat: gdzie we Wrocławiu?
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    można zasięgnąc porady adwokata "rozwodowego" za najlepiej niewielką opłatą?
    chodzi o to, że nikt (np. "pani" w sądzie) nie potrafi mi odpowiedzieć na
    pytanie czy złożenie pozwu o podział długu po rozwodzie małżeństwa ma sens
    (rozwód zakończył się za porozumieniem stron ale nie dotyczył spraw
    majątkowych, ciążą na mnie długi, w których mój były mąż ani mysli pomóc mi
    spłacać)

    ania

  • 2. Data: 2003-08-26 13:35:30
    Temat: Re: gdzie we Wrocławiu?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    ad wrote:

> [...]
    > małżeństwa ma sens (rozwód zakończył się za porozumieniem stron ale nie
    > dotyczył spraw majątkowych, ciążą na mnie długi, w których mój były mąż

    Nie ma czegoś takiego jak "podział długów" - dzielić po ustaniu małżeństwa
    możecie co najwyżej aktywa. Za wspólne długi odpowiadacie solidarnie (każde
    z was lub oboje łącznie do pełnej wysokości zobowiązania) i co najwyżej po
    spłaceniu można wystąpić z roszczeniem o zwrot.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-08-26 17:01:47
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003 15:23:08 +0200, "ad" <d...@w...com.pl> wrote:

> [...]
    > (rozwód zakończył się za porozumieniem stron ale nie dotyczył spraw
    > majątkowych, ciążą na mnie długi, w których mój były mąż ani mysli pomóc mi

    i do kogo masz teraz pretensje ? kto wniosl pozew - pewnie ty,tak ?

    -

    HeSk

    Politycy to szakale z jednego miotu !((c)HeSk)

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.

    * My personal opinions are just mine.

  • 4. Data: 2003-08-26 18:05:37
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    > i do kogo masz teraz pretensje ? kto wniosl pozew - pewnie ty,tak ?

    tak ja,
    pretensje mogę mieć oczywiście tylko:
    - do siebie, że nie miałam pieniędzy na adwokata, który doradzi mi jak
    przeprowadzić rozwód który wyplącze mnie choć częściowo z długów mojego
    byłego
    - do Pana Boga, że chodzą po świecie takie koszmary jak mój były mąż

    Ania

  • 5. Data: 2003-08-27 14:27:27
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

> [...]
    > byłego
    > - do Pana Boga, że chodzą po świecie takie koszmary jak mój były mąż

    Heh a powodem slubu bylo ......?

    PS. Zeby napic sie mleka nie trzeba kupywac mleczarni.