  • 1. Data: 2002-05-10 08:52:34
    Temat: Zamieszkiwanie bez meldunku a spis
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Czesc!
    Mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu i, hmmm, nie dopelnilem obowiazku
    meldunkowego - takie czasy :-(((. Czy podlegam spisowi w miejscu
    zamieszkania bez zameldowania czy nie?

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-05-11 14:49:16
    Temat: Re: Zamieszkiwanie bez meldunku a spis
    Od: "Anna Nowacka" <a...@g...pl>

    tak

  • 3. Data: 2002-05-15 10:10:29
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

> [...]
    > Mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu i, hmmm, nie dopelnilem obowiazku
    > meldunkowego - takie czasy :-(((. Czy podlegam spisowi w miejscu

    A umowę najmu zarejestrowałeś w Urzędzie Skarbowym ? w przypadku mieszkania
    spółdzielczego (czy jakoś tak) zgłosiłeś to w odpowiednim miejscu ?
    Jeśli tak to ok, w przeciwnym przypadku powiedz rachmistrzowi że tam nie
    mieszkasz i wpadasz co jakiś czas podlewać kwiatki.

    Ja mam podobną sytuację, korzystam z pewnego mieszkania (rodziny) właściciel
    wyjechał. Jestem tam przeważnie w dni robocze w wolne wracam do domu.
    Rachmistrz stwierdził że mieszkanie jest wynajmowane i powinienem wypełnić
    ankietę (jeśli takową wypełnię to zaraz znajdą sie kolejni chętni do
    wypełniania innych, Urząd Skarbowy, Spółdzielnia, itd...) poza tym pewnie do
    faktycznego miejsca zamieszkania przyjdzie inny rachmistrz i znowu będzie
    mówił swoje.

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586