  • 1. Data: 2002-05-11 19:44:10
    Temat: Zamiana mieszkan - nowe przepisy?
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Słyszałem ostatnio, iż istnieje możliwość zamiany dwóch mieszkań
    własnościowych pomiędzy właścicielami oczywiście poprzez akt
    notarialny, ale podobno na innej zasadzie niż darowizna czy
    sprzedaż...

    Jak najłatwiej teraz dwóm właścicielom mieszkań własnosciowych
    zamienić się mieszkaniami?

    berberek

  • 2. Data: 2002-05-12 07:52:03
    Temat: Re: Zamiana mieszkan - nowe przepisy?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 11 May 2002, Maciej Lankowski wrote:

    > własnościowych pomiędzy właścicielami oczywiście poprzez akt
    > notarialny, ale podobno na innej zasadzie niż darowizna czy
    > sprzedaż...

    Zawsze była. W KC jest coś takiego jak umowa zamiany (art. 603-604 KC),
    czyli sprzedaż x 2.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-13 06:32:17
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 May 2002 09:52:03 +0200, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@a...pl> wrote:

    >Zawsze była. W KC jest coś takiego jak umowa zamiany (art. 603-604 KC),
    >czyli sprzedaż x 2.

    No tak, ale z tego wynika, że płaci się od tego normalne opłaty i
    notarialne i podatkowe ;)

    Berberek