  • 1. Data: 2002-05-11 20:08:01
    Temat: Matura ustna - problem...
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Czesc!
    Wlasnie przedwczoraj zdawalem pisemna matme, na przedmiot ustny
    wybralem jezyk angielski. Mature ustna z angielskiego mam 27. maja, ale
    chcialbym zamienic ja na matme (wtedy nie musialbym jej zdawac - w klasie 3
    i 4 mialem db i bdb [na koniec], a mature napisalem [jestem na 90% pewien]
    na bdb). Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany
    przedmiot? Zeby nie bylo, ze NTG - poprosze o jakies prawne poparcie swoich
    teorii :-D

    Pozdrawiam
    Piotr Firlej

  • 2. Data: 2002-05-12 08:36:36
    Temat: Re: Matura ustna - problem...
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...o.k.pl>

    Użytkownik "Piotr Firlej" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na bdb). Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany
    > przedmiot? Zeby nie bylo, ze NTG - poprosze o jakies prawne poparcie

    U mnie w szkole można było zmienić przedmiot
    (w tamtym roku) w dniu ogłoszenia oficjalnych wyników.
    Jak to jest prawnie rozwiązane - nie wiem,
    ale nie powinno być problemów.
    Najlepiej spytaj się kogoś w sekretariacie.

    --
    o |~> Ł.Kalbarczyk $ l...@p...o.k.pl $ GG:1541701

  • 3. Data: 2002-05-12 18:06:34
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...o.k.pl> napisał w
    wiadomości news:abl9m6$83u$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > Jak to jest prawnie rozwiązane - nie wiem,
    > ale nie powinno być problemów.
    > Najlepiej spytaj się kogoś w sekretariacie.

    No wlasnie tak zrobie, bo juz nawet na pl.soc.edukacja pytalem i nikt nic
    nie wie (dokladnie)

    Pozdrawiam
    Piotrek