  • 1. Data: 2007-02-14 17:49:18
    Temat: Zameldowanie tymczasowe a WKU
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    Witam,

    Studiuje poza swoim miejscem stalego zameldowania, mieszkam w akademiku i
    tam mam zameldowanie tymczasowe. Przy kwaterowaniu zostawialem d-od osobisty
    i ksiazeczke wojskowa celem zalatwienia takiego zameldowania tymczasowego.

    W zwiazku z tym pytanie, czy WKU nie powinno korespondencje wysylac na moj
    adres tymczasowego zameldowania ?
    Bo wysylaja mi jakies polecone na adres stalego zameldowania a ja nie za
    bardzo mam czas i pieniadze zeby jechac do domu i sie do nich wybierac.

    Kiedys pamietam ze wysylali mi wezwania do akademika. Czy cos sie teraz
    pozmienialo?
    Czy powinienem informowac WKU o zmianie zameldowania ? Czy moze te
    informacje przechodza z Urzedu Gminy?

  • 2. Data: 2007-02-14 20:04:54
    Temat: Re: Zameldowanie tymczasowe a WKU
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiSSieK wrote:

    > W zwiazku z tym pytanie, czy WKU nie powinno korespondencje wysylac na moj
    > adres tymczasowego zameldowania ?

    Powinno.

    Ale mogą mieć tak zwany burdel w papierach.

  • 3. Data: 2007-02-15 10:07:42
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    > Powinno.
    >
    > Ale mogą mieć tak zwany burdel w papierach.

    ja sie przeprowadzilem do wawy 4 lata temu i do tej pory nie maja moich
    papierow tam gdzie powinni.
    btw: czy moga robic problemy, skoro po moim pytaniu czy musze przyniesc
    jakis dokument z uczelni powiedzieli, ze nie maja mnie w swoich teczkach? :>