  • 1. Data: 2007-02-14 16:30:54
    Temat: Umowa o dzieło - problem
    Od: " g_criss" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Jakiś czas temu podpisałem umowę o dzieło na wykonanie kilku rzeczy (a
    dokładniej projektów/elementów projektów). Były to rzeczy drobne, więc 4
    elementy zostały wpisane na jedną umowę; nazwijmy je: A,B,C i D.

    I tak:

    A - zostało wykonane w terminie
    B - zostało wykonane w terminie
    C - nie zostało wykonane w terminie, ponieważ zleceniodawca dostarczył
    założenia do projektu na dzień przed terminem oddania
    D - nie zostało wykonane w terminie z mojej winy (choć miał w tym też udział
    zleceniodawca upierając się przy wykonaniu zadania na nie nadającym się za
    bardzo do tego oprogramowaniu)

    Jaka jest w tej chwili sytuacja z punktu widzenia prawa ? Czy zleceniodawca
    może w ogóle nie płacić ? Czy umowa jest ważna ? Czy mogę dochodzić jakoś
    przynajmniej części mojego wynagrodzenia ? Jak się taki problem rozwiązuje ?

    Dziękuję z góry za pomoc
    Pozdrawiam
    g_criss