  • 1. Data: 2002-04-04 12:52:01
    Temat: Z Prawa pracy.
    Od: "Qwax" <WJ2usuń@poczta.gazeta.pl>

    Firma w której pracuję wykonuje usługi których częścią może być (nie
    musi) pomoc przy dostosowaniu wyrobu do możliwości technicznych jego
    wytwarzania. Należy to do moich obowiązków (jeżeli klient tego sobie
    zażyczy). Czy mogę - zgodnie z prawem i bez konsekwencji prawnych ze
    strony pracodawcy - znaleźć adresy potencjalnych klientów i wysłać im
    swoją reklamę dotyczącą współpracy przy projektowaniu wyrobów.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-04-04 13:39:41
    Temat: Re: Z Prawa pracy.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 4 Apr 2002, Qwax wrote:

    > zażyczy). Czy mogę - zgodnie z prawem i bez konsekwencji prawnych ze
    > strony pracodawcy - znaleźć adresy potencjalnych klientów i wysłać im
    > swoją reklamę dotyczącą współpracy przy projektowaniu wyrobów.

    Jeśli pracodawca straci przez to swój zysk to szykuj się na
    odpowiedzialność materialną.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-04 14:16:43
    Od: "Qwax" <WJ2usuń@poczta.gazeta.pl>

    > Jeśli pracodawca straci przez to swój zysk to szykuj się na
    > odpowiedzialność materialną.

    Usługa (pomoc) jest przez mojego pracodawcę dodawana gratis. A co do
    stracenia zysku to na dwoje babka wróżyła. Ja sugerować będę składanie
    zamówienia w firmie w której pracuję a to czy złoży zamówienie to już
    zupełnie inna sprawa. Wiem skąd inąd, że opracowane przeze mnie
    projekty (w ramach współpracy/pomocy) są przez naszych klientów
    umieszczane u konkurencji - i jest to nie do ruszenia.

    Pozdrawiam
    Qwax