    From: "math" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zameldowanie + prawa do mieszkania.
    Date: Thu, 04 Apr 2002 14:35:50 GMT

    Hej,
    Pisze pierwszy raz na grupe, przewertowalem juz archiwum.
    Daleka kolezanka prosi moja dziewczyne o zameldowanie jej w mieszkaniu w
    W-wie, ma to umozliwic jej odbycie stazu - wlasnie konczy medycyne.
    1. Jakie prawa do mieszkania uzyskuje osoba zameldowana ( nie jest to zadna
    rodzina).
    2. Czy potrzebna jest jakas umowa najmu czy jakas inna podstawa aby ja
    zameldowac.
    3. Na co nalezy zwrocic uwage przy takiej operacji.

    Pozdr
    --
    math(g...@p...onet.pl)