  • Data: 2004-04-18 10:29:11
    Temat: Zameldowanie dziecka...
    Od: "Paweł vel - PABLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Za kilka dni urodzi mi się dziecko i mam dylemat.
    Nie jesteśmy zameldowani z żoną pod jesdnym adresem, choć mieszkamy razem
    (wiadomo chyba o co chodzi). W miejscu gdzie mieszkamy jest wiele opłat
    związanych z liczbą zameldowanych i dlatego chciałbym zameldować dziecko u
    mnie, ponieważ nie ma znaczenia tam liczba osób ( w opłatach).
    Czy to jest możliwe ?

    P.S. Żona jest zameldowana jako jedyna i chciałaby się postarać o dodatek
    mieszkaniowy (do komornego), czy jest w takim przypadku sens się z tym
    wychylać ? (choć bardzo by nam to pomogło)