  • Data: 2004-04-19 07:58:39
    Temat: Re: Zameldowanie dziecka...
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł vel - PABLO" <p...@g...pl> napisał:

    >Jestem pewien, że wysokość opłat jest związana z ilością osób
    >zamieszkujących,
    Czyli jest tak, jak przewidywałem-wystarczy zgłosić.

    >ale zameldowanych jest jedna i "nikt nie wie", że mieszkają dwie.
    Zgłoś do sp-ni mieszkaniowej (zarządcy, właściciela) fakt, że w lokalu
    zamieszkują dwie osoby, bo to jest istotne, a nie gdzie jest ktoś
    zameldowany.

    >Chyba to logiczne, że gdyby zadeklarować, że zamieszkują dwie osoby,
    >to np. opłata za wodę wzrosłaby x2, a tak niby mieszka jedna osoba.
    Jesli zużywają wodę dwie osoby, a ty płacisz za jedną, to sąsiedzi
    muszą zapłacić za drugą - to też jest logiczne !

    > żeby niebyło, że jestem jakiś oszust.
    A kto jesteś ? Nie oszukujesz sąsiadów ?

    Artur Golański