    From: Torx <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaliczka na biegłego .
    Date: Fri, 10 Mar 2006 11:28:20 +0100

    Witam,
    miałem zapłacić zaliczkę na biegłego i nie pamiętałem dla jakiego sądu
    rejonowego czu okręgowego. Pani w kasie sądu rejonowego widząc sygnaturę
    akt skierowała mnie do kasy sądu okręgowego gdzie wpłaciłem pieniądze.
    Na kwicie jest moje imię ,nazwisko, przeznaczenie wpłaty ,sygnatura akt
    oraz pieczątka kasy sądu okręgowego. Czy ewentualna pomyłka rodzi jakieś
    skutki ? Można to później odkręcić ?
    Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pomoc .